אמ'לק
בהתאם להוראות החוק, על מנת שמסמך דיגיטלי ייחשב כמסמך עליו להיות חתום דיגיטלית.
ביצירת מסמך חדש מתוך המערכת של EZcount, המערכת אוטומטית חותמת את המסמך אלקטרונית בחתימה מאובטחת.
למידע מפורט אודות החתימה הדיגטלית, לחצו כאן :)
איך זה עוזר לי?
משמעות החתימה היא כי לא ניתן יהיה לשנות את המסמך לאחר יצירתו וכל שינוי יראה מייד ויבטל את החתימה.
כך שלפי חוק, כל מסמך שתפיקן מתוך מערכת איזיקאונט תוכלו אוטומטית לשלוח ללקותיכם במייל ואפילו בוואטסאפ! :)
איך עושים את זה?
החתימה הדיגיטלית שלנו נוצרת באופן אוטומטי בעת ההרשמה לפי פרטי העסק שהגדרתם, בכל פעם שתשנו את פרטי העסק דרך מסך ההגדרות, אנו ניצור עבורכם באופן אוטומטי חתימה דיגיטלית חדשה ללא תשלום.
שאלות נפוצות:
1. שאלה: האם ניתן להדפיס מסמך שחתום דיגטלית?
תשובה: אצלינו באיזיקאונט, עבור כל מסמך דיגיטלי, יוצא גם העתק להדפסה, בו החתימה לא מופיעה, כך שתוכלו כמובן להדפיס.
2. שאלה: הפקתי מסמך להדפסה בלבד, מדוע אינו חתום דיגיטלית, ולא ניתן להורדה?
תשובה: כאשר יוצרים מסמך להדפסה בלבד, המערכת מפיקה את המסמך בפורמט של מקור אחד להדפסה, והעתקים נוספים. במקרה כזה, כל מנת שיהיה ניתן להדפיס את המקור, המסמכים אינם חתומים דיגיטלית, כי על פי חוק לא ניתן להדפיס מסמך שחתום דיגיטלית.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.