אמ'לק
לפני תחילת הפקת המסמכים,יש להגדיר את הספרור של כל סוג מסמך, אנו ממליצים לכם להשאיר את מספרי ברירת המחדל, אלא אם יש התנגשות עם מסמכים שכבר הוצאתם השנה.
איך זה עוזר לי?
על מנת למנוע בלבול בין המסמכים השונים, רצוי שכל סוג מסמך יהיה בסדרה שונה.
אם עבדתם עד עכשיו עם מסמכים ידניים ניתן להתחיל סדרה חדשה. פשוט הישארו עם מספרי ברירת המחדל שלנו. כך גם תוכלו בעת הצורך להפיק מסמך ידני.
אז איך עושים את זה?
לחצו על "שם העסק שלכם"--> "ספרור" ובחרו מאיזה מספר תתחיל כל סדרת מסמכים.
תוכלו בכל עת לגשת לעדכן את הספרור, כל עוד לא הפקתם את המסמך הראשון מאותו סוג.
שימו לב:
1. על פי חוק חל איסור על כך שיהיו שני מסמכים מאותו סוג בעלי אותו מספר באותה שנת מס.
2. לא ניתן לשנות את המספור לאחר שהתחלתם להפיק מסמכים.
אז הקדישו רגע לבחירת המספור שלכם- והעיקר שתתחילו ברגל ימין :)
שאלות נפוצות:
1. שאלה: האם ניתן להגדיר שהספרור ימשיך את הספרור הנוכחי שלי?
תשובה: כמובן, תוכלו בקלות לשנות את הספרור ליד סוג המסמך הרצוי, ולאחר מכן לא לשכוח ללחוץ על 'עדכן'.
2. שאלה: טעיתי בספרור מסמכים, וכבר הפקתי מסמך, מה ניתן לעשות?
תשובה: מכיוון ולא ניתן לשנות את הספרור לאחר הפקת המסמך, אנא פנה לשירות הלקוחות שלנו, על מנת שיוכל לסייע לך במחיקת החשבון הנוכחי ובהרשמה מחדש.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.