אמ'לק
באמצעות דפי מכירה, תוכלו לשלוח ללקוחותיך קישורים שיובילו ישירות לדפי סליקה שעיצבתם בקלות. עמודים אלו הם מעין דף נחיתה עם אפשרות תשלום באשראי שאותם תוכלו בקלות להתאים לצרכים הספציפיים של העסק שלכם, ע"י תיאור קצר של השירות, המוצר או התרומה.
הלקוח יוכל בקלות להזין את פרטי האשראי שלו ולבצע את התשלום. המערכת, באופן אוטומטי תפיק עבורו חשבונית מס קבלה מחשבונכם, המכילה את כל פרטי העסקה.
איך זה עוזר לי?
הדף מכירה עושה את העבודה בשבילכם! :)
עליכם רק להטמיע את הקישור לדף המכירה בפייסבוק שלכם, או לחלופין לשלוח אותו ללקוחות במייל, או בוואטסאפ. דפי המכירה מאפשרים ללקוחות בלחיצת כפתור לבחור את המוצר המתאים להם ולשלם באשראי. בנוסף, המערכת תשלח להם אוטומטית חשבונית מס קבלה עבור הרכישה.
כך שכל מה שנותר לך כעת, זה רק לספק את השירות :)
אז איך עושים את זה?
תחילה רוכשים את התוסף:
באפשרותכם למצוא את התוסף 'מערכת דפי מכירה ותשלום' עם שאר התוספות המומלצות בתפריט "שם העסק שלכם"--->"החשבון שלי".
התוסף מתאים ללקוחות שכבר הצטרפו לסליקת אשראי דרך המערכת, עוד לא הצטרפתם? לחצו כאן להסבר על הצטרפות לסליקת אשראי ובחירת המסלול המתאים עבורכם :)
רכשת? מעולה, כעת ניתן להתחיל בעיצוב הדף:
תוכלו להיכנס במערכת ל 'מכירות'-->'יצירת דפי מכירה', ושם לראות דוגמאות לדפים שעיצבנו במיוחד בשבילכם.
בלחיצה על 'יצירת דף מכירה', המערכת תפתח לכם את האפשרות לבנות את הדף מכירה שלכם בקלות, בצורה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם :).
להסבר מפורט אודות אפשרות העיצוב של הדף מכירה לחצו כאן :)
מה יקרה עכשיו?
זהו, הדף מוכן, וכעת ניתן לפרסם בקלות את המוצר שלכם :)
בשורת הדף תוכלו למצוא את הקישור להטמעה, כך שכבר עכשיו תוכלו להפיץ את הדף שעיצבתם ללקוחותיכם, בוואטספ במייל או בפייסבוק. הלקוחות יוכלו בקלות לרכוש את המוצר באמצעות כרטיס אשראי ומיד לאחר מכן לקבל אוטומטית חשבונית מס קבלה במייל :)
שאלות נפוצות:
1. שאלה- מה העלויות של רכישת התוסף?
תשובה- מחיר התוסף הינו 25 ש"ח לחודש, עם עלות הקמה חד פעמית של 50 ש"ח.
לתשומת ליבכם- רכישת תוסף דפי המכירה מתאפשר לאחר רכישת חבילת מסמכים החל מהחבילה המשתלמת (לפירוט המחירים והמסלולים לחצו כאן) והגדרת מסלול סליקה, (לפירוט מסלולי הסליקה לחצו כאן).
2. שאלה- איך אוכל לעקוב אחר הרכישות שבוצעו מתוך הדפי מכירה?
תשובה- תוכלו בקלות לעקוב אחר כל ההזמנות, לשם כך יש להיכנס לתפריט "מכירות"--->"הזמנות", שם תוכלו לנהל מעקב יעיל ונוח אחר התשלומים שהתקבלו לצורך להמשך טיפול. את ההזמנות תוכלו בכל שלב, ניתן להוסיף הערות ולסמן האם ההזמנה טופלה/ בוטלה/ פתוחה. שימו לב שניתן גם להוסיף הזמנות באופן ידני, על ידי לחיצה על כפתור "הוסף הזמנה".
3. שאלה - עד כמה פריטים ניתן לשים בדף אחד?
תשובה - ניתן להוסיף בדף אחד עד 25 פריטים.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.