אמ׳לק
התגיות מאפשרות סינון המסמכים לפי פרויקטים או נושאים שונים. הסימון מתאפשר בעת הפקת המסמך או לאחר מכן.
איך זה עוזר לי?
* ריכוז מסמכים לפי פרוייקטים שונים
* מעקב אחרי מסמכים שהופקו בתקופת מבצע מסויים
* סיווג סוגי לקוחות שונים
* ועוד...
אז איך עושים את זה?
- הגדרת תגית - להגדרת התגיות הרצויות היכנסו לתפריט "אפשרויות"---> "ניהול תגיות מסמכים", לחצו על "הוספת תג" והגדירו שם וצבע רצויים. ניתן להוסיף גם הערה במידה ותרצו. באותו מסך תוכלו גם לערוך תגיות קיימות על ידי לחצן העריכה בשורת התגית הרצויה.
- סימון מסמך בתגית בעת הפקת המסמך - בעת הפקת המסמך ב"פרטי המסמך", לחצו על שורת ההרחבה "+ הצג אנגלית, מט"ח, יצירה בשם משתמשים אחרים ושיוך תג" ובחרו את התגית הרצויה לכם בשדה המתאים.
- סימון מסמך בתגית מתוך "פעולות נוספות" - לאחר הפקת המסמך תוכלו לסמנו בתג דרך כפתור "פעולות נוספות" שבשורת המסמך במסך הצגת המסמכים. לחצו על "בחירת תג".
מה יקרה עכשיו?
תוכלו לבצע חיפוש לפי תגיות - במסך הצגת המסמכים תוכלו לסנן את החיפוש על פי התגית הרצויה. בשורת החיפוש לחצו על "+הצג חיפוש מתקדם" ובחרו בחיפוש לפי תגית.
במידה ואתם משתמשים במודול ההוצאות שלנו תוכלו גם לסמן את ההוצאות בתגית הרצויה ולאחר מכן לצפות בדוח רווח והפסד לפי התגית הרצויה. כך תוכלו לעקוב אחר הרווח שלכם בפרוייקט הספציפי הזה.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.