בחרתם להצטרף לאיזיקאונט! מעולה :) כאן תוכלו למצוא הסבר מפורט אודות שלבי ההרשמה:
עוד לא הצטרפתם? לחצו כאן להסבר מפורט למה מומלץ לבחור בנו :)
אמ׳לק
הצטרפות למערכת איזיקאונט תאפשר לכם בקלות להפיק חשבוניות וקבלות עבור לקוחותיכם, ומעקב נוח אחרי כל המסמכים שיצרתם! :)
1. תחילה, לחצו כאן להרשמה למערכת :)
2. כעת תגיעו לחלון הבא, ותוכלו למלא את הפרטי העסק שלכם, שימו לב, לאשר את תנאי שימוש :)
3. כעת תגיעו לשלב הראשון להרשמה:
שם העסק: זהו השם שיופיע בראש המסמכים שלכם, שימו לב שהוא מאויית בצורה הנכונה, במידת הצורך כמובן שתוכלו תמיד לערוך ולשנות זאת.
שם העסק באנגלית: שדה זה חובה לצורך החתימה הדיגיטלית, בנוסף, במידה ותפיקו מסמך באנגלית, זהו שם העסק שיופיע בראש המסמך.
אימייל בית העסק- כתובת המייל איתה נרשמתם מהווה את שם המשתמש שלכם במערכת. לכתובת זו תקבלו את העתקי המסמכים ועידכונים מאיתנו. בנוסף, לכתובת זו יגיע הלקוח שלכם אם ישיב למסמך שנשלח אליו.
מספר עוסק/ח.פ: אנא בידקו כי הקלדתם נכון את מספר העוסק שלכם, באמצעות מספר העוסק אנו יוצרים לכם את החתימה הדיגיטלית. בנוסף, מספר זה יופיע בראש המסמכים שלכם.
סוג העסק: כאן תוכלו להגדיר האם הינכם עוסק פטור, מורשה חברה בע"מ, או עמותה, לפי סוג העוסק שבחרתם יותאמו לכם המסמכים במערכת.
טלפון לקבלת שירות: אל תשכחו לציין מספר טלפון דרכו נוכל להיות בקשר :-)
4. עיצוב המסמך:
בשלב זה תוכלו להגדיר את העיצוב של המסמכים שלכם, ובלחיצה על 'איך יראה המסמך שלי', המערכת תציג לכם מסמך לדוגמה עם הפרטים שהוספתם.
ניתן כמובן תמיד לחזור לעיצוב של המסמכים, ולבצע שינויים בקלות :)
להסבר מפורט אודות עיצוב המסמכים, לחצו כאן.
5. ספרור מסמכים:
בשלב זה תוכלו להגדיר את הספרור הראשוני של המסכים שלכם, אנו ממליצים לכם להשאיר את מספרי ברירת המחדל, אלא אם יש התנגשות עם מסמכים שכבר הוצאתם השנה.
להסבר מפורט אודות ספרור המסמכים לחצו כאן :).
6. מזל טוב! אתם רשומים כעת לאיזיקאונט!! :)
רוצים מידע נוסף? יש לנו הסברים מפורטים אודות כל השימושים במערכת:
היכרות עם דף הבית
הגדרות מערכת
יצירת מסמך
ניהול מסמכים
שאלות נפוצות:
1. שאלה: האם יהיה ניתן בהמשך לשנות את הפרטים שהגדרתי?
תשובה: כמובן, לאחר סיום ההרשמה, תוכלו לגשת לתפריט 'אפשרויות'-->'הגדרות מערכת', שם תוכלו לחזור לחלום זה ולערוך שינויים במידת הצורך.
2. שאלה: טעיתי במספר ח.פ, איך ניתן לשנות זאת?
תשובה: מספר הח.פ או העוסק שלכם הוא הפריט היחיד שאינכם יכולים לשנות במערכת, על מנת להימנע מטעויות. במידה ובכל זאת יש צורך בשינוי, אנא פנו אל צוות שירות הלקוחות והם ישמחו לסייע לכם.
3. שאלה: איך אוכל לשנות את כתובת המייל שלי?
תשובה: על מנת לשנות את כתובת המייל היכנסו לדף "פרטי העסק" דרך תפריט "אפשרויות"--> "הגדרות מערכת", לחצו על הכפתור האדום: "שינוי" ורישמו את כתובת המייל אליה תרצו לעדכן. לכתובת מייל זו יישלח אליכם מייד מייל עם קוד. הזינו את הקוד בחלון שנפתח, ואשרו את השינוי.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.