הוספנו עבורכם כמה אפשרויות נוספות שיקלו על ניהול לקוחותיכם במערכת :-)
בתפריט "לקוחות", לחצו בשורת הלקוח הרצוי על "כרטיס לקוח", שם תוכלו להגדיר:
- “תיאור" - תיאור קבוע ללקוח שיישאר קבוע בכותרת הכרטיס.
- פעולות - במסך "פעולות" ניתן לשמור פריטים ללקוח אשר לאחר מכן ניתן יהיה ליצור מהם מסמך. כמו כן ניתן לשמור רשומות יומן לצורך מעקב.
- פרטים שנשמרו - כאן תוכלו למצוא את כל הפריטים ששמרתם ולהעבירם למסמך. לצורך הפקת מסמך יש לסמן את הפריטים הרצויים ולבחור באחת משתי האפשרויות:
- העבר למסמך - הפריטים יועברו למסמך חדש ולאחר הפקתו יימחקו מהרשימה.
- העתק למסמך - הפרטים יועברו למסמך חדש אך ישארו ברשימה.
שימו לב כי לאחר העברת הפריטים למסמך תוכלו לבחור האם ברצונכם לאחד פריטים כפולים. למשל: אם שמרתם פריטים כגון שעות עבודה ללקוח תוכלו לבחור באיחוד פריטים. המערכת תסכום את הפריטים ובמסמך תופיע שורה אחת בלבד ובה הכמות הכוללת. - יומן לקוח - ניתן לצפות בהערות היומן שהוזנו, להוסיף הערות יומן או לערוך הערות קיימות.
- אנשי קשר - ניהול רשימת אנשי הקשר של הלקוח, מלבד איש הקשר הראשי. להוספת איש קשר יש ללחוץ "הוספת איש קשר". ניתן להוסיף הערה לאיש הקשר ולבחור האם לשלוח אליו באופן קבוע העתק מכל מסמך. לחלופין, ניתן לבחור באופן פרטני בכל מסמך הוספת איש קשר נוסף לשליחה.
תוסף זה כלול בחבילות מסמכים החל מהחבילה המתקדמת, ולחלופין מוצע כתוסף נפרד בעלות של 10 ש"ח לחודש.
באפשרותכם למצוא אותו עם שאר התוספות המומלצות בתפריט "שם העסק שלכם"--->"החשבון שלי".
באפשרותכם למצוא אותו עם שאר התוספות המומלצות בתפריט "שם העסק שלכם"--->"החשבון שלי".
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.