במקרה שלא התקבל מספר הקצאה, ניתן ללחוץ שוב על מספר המסמך הרלוונטי במסך "מסמכים שיצרתי", ואנו נבצע פניה חוזרת לרשות המיסים.
בנוסף, ניתן ללחוץ גם על כפתור "בקשה חוזרת מרשות המיסים" במסך "מסמכים שיצרתי".
אם לאחר הבקשה החוזרת יתקבל מספר הקצאה, המסמך יופק ל-PDF עם מספר הקצאה, והסימון האדום יוסר מהשורה של המסמך.
אם שני ניסיונות ההפקה הנוספות לא הצליחו (כלומר לא התקבל מספר הקצאה), סביר שרשות המיסים סירבה לבקשה. במקרה הזה המסמך לא יופק באופן אוטומטי.
מה ניתן לעשות?
- לפנות לרשות המיסים לבירור על סיבת הסירוב, ולבקשת קבלת מספר הקצאה באופן ידני.
- להפיק את המסמך לקובץ PDF ללא מספר הקצאה, מיד לאחר מכן לייצר לו מסמך ביטול, ולהפיק מחדש את המסמך המקורי, על מנת לנסות לקבל עבורו מספר הקצאה.
- להפיק את המסמך לקובץ PDF ללא מספר הקצאה. במקרה כזה יש לעדכן את הלקוח שלא יוכל להזדכות על המע"מ.
אם יצרתם מסמך ללא מספר הקצאה ואתם מעוניינים להמשיך לבירור מול רשות המיסים, ניתן לפנות אליהם ישירות באמצעות האפליקציה שלהם.
מידע נוסף ניתן למצוא בקישור הבא: https://www.gov.il/he/service/request-assignment-number-for-tax-invoice
שימו לב, אם לא התקבל מספר הקצאה כלל והמסמך לא הופק על ידכם לקובץ PDF, העניין יצור בעיה מבחינת ספרור המסמכים.
הערות
0 הערות
המאמר סגור להערות.