כל הוצאה שמערכת משוייכת לקטגוריה מסויימת, על פיה נקבעים אחוזי המס השונים.
ישנה הגדרת ברירת מחדל לכל קטגוריה, אך יחד עם זאת, ישנם סוגי עסקים שונים להם ישנן הגדרות שונות.
לפיכך, יש להיכנס לכפתור "ניהול קטגוריות" בדף ניהול ההוצאות ולערוך כל קטגוריה, על פי מה שמתאים לעסק המסוים שלכם.
אם אתם מתלבטים, אנו ממליצים להתייעץ עם רואה החשבון שלכם.
בכל קטגוריה תוכלו להגדיר את שם הקטגוריה, אחוז מוכר למס הכנסה ולמע"מ וכן האם מדובר בהוצאה או ברכוש קבוע.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.