אמ׳לק
כבר ממבט זריז במסך הצגת המסמכים תוכלו לדעת האם הלקוח קיבל את האימייל שלכם והוריד את המסמך.
איך זה עוזר לי?
הלקוח אומר שלא קבל את המסמך? אתם יכולים לדעת בדיוק!
(אבל כמובן שבכל מקרה אין בעיה, ותמיד תוכלו לשלוח לו אותו שוב בשני קליקים...)
אז איך עושים את זה?
שימו לב לסימנים המסמלים את סטטוס הורדת המסמך במסך הצגת המסמכים, משמאל לתאריך המסמך:
- מעטפה - המייל נשלח אך לא מתועדת צפייה או הורדה במסמך
- עין - המייל נצפה אך לא מתועדת הורדה של המסמך
- ענן - המסמך הורד
- סימן קריאה - לא נשלח מייל
שימו לב כי ישנם שרתים שאינם מאפשרים מעקב אחר צפייה במייל. במקרה כזה תוכלו לראות את סטטוס המסמך רק בשלב ההורדה. בשורת המסמך ב"פעולות נוספות" תוכלו דרך כפתור "תיעוד הורדות" לעקוב אחר כתובות המייל שהורידו את המסמך.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.