במאמר המפורט תוכלו למצוא הסברים אודות הטעויות הנפוצות בחיבור לpaypal.
כאן, תוכלו למצוא הסבר מצולם לטעות הנפוצה ביותר: פאייפל מפנים את המידע למקום אחר, ולא אלינו.
במידה והגדרתם את הIPN כמו שצריך ועדיין לא מופקות קבלות, קורה לא אחת שישנה התנגשות בין מה שהאתר שלכם שולח לבין מה שהגדרתם בפאייפל.
איך תגלו זאת?
התחברו עם המשתמש שלכם לpaypal בקישור: https://www.paypal.com
בכתובת הURL של ההודעה צריך להופיע הכתובת אותה העתקתם מאיתנו בדף "API והתממשקויות", במידה ומופיעה כתובת אחרת, זה אומר שפאייפאל לא פנו אלינו.
לרוב זה מראה על כך שכאשר פתחתם בקשה לסליקה, האתר שלכם הודיע לפאייפאל שאת ההפניית IPN של הסליקה הנוכחית צריך להפנות למקום אחר (המתכנת שלכם מכיר את זה כnotify_url).
איך לתקן?
- חפשו באתר שלכם האם ישנן הגדרות IPN, במידה וכן הזינו גם אצלכם באתר את כתובת הדף שלנו.
- דברו עם המתכנת / האיש הטכני שבנה לכם את האתר, הוא ידע להגיד לכם למה האתר שלכם "דורס" את ההגדרות ששמתם בפאייפאל.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.