חיברתם את הפייפאל לאיזיקאונט אבל משהו לא עובד? להלן הטעויות הנפוצות בהגדרת ההתממשקות:
1. הפניה לכתובת לא נכונה -
שימו לב בעת העתקת קוד הIPN, להקפיד להעתיק את הלינק המלא מהמערכת בצורה נכונה. לשם כך יצרנו את הכפתור 'העתק' הכפתור אוטומטית מסמן את כל הכתובת URL, כך שלא תפספסו שום אות.
2. לא קיבלתם אישור להשתמש בפאייפל בחשבון העסקי-
במקרה כזה יש לפנות לפייפאל על מנת להסדיר זאת מולם.
3. הפניה מפאיפאל היא לא מסוג success.
כדי שתיוצר חשבונית אנחנו צריכים לקבל מפאייפאל בקשה מסוג success.
בקשות מסוג pending שמאפיינות את החלק הראשון של העברה או בקשה לאישור העברה לא מייצרות חשבונית (זאת מכיוון שלא בוצעה עסקה בפועל).
אנחנו תומכים בקבלות תשלום מהסוגים הבאים:
- Express checkout
- Cart
- Web transfer
4. התנגשות בין הגדרות הIPN לבין אתר האינטרנט של המשתמש-
מכיוון וזוהי התקלה הנפוצה ביותר, תוכלי להיכנס לקישור הבא, על מנת למצוא הסבר מפורט לטיפול בתקלה זו.
5. הופקה חשבונית אך הפריט לא מופיע כראוי?
אין בעיה, לחצו כאן להסבר מפורט בנושא.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.