אמ'לק
ריכזנו עבורכם כמה מהטעויות הנפוצות ביותר בהתממשקות לשופיפיי.
אם ביצעם אחת, מוזמנים לקרוא כיצד תוכלו לתקן:)
אני לוחץ לחיבור החנות אבל כשאני מועבר לשופיפיי אין שום דבר!
טעיתי, טועים, טעינו:
יכול להיות שיש לכם חנות לא פעילה תחת החשבון ושופיפיי לא יודעים לאם לחבר את המערכת.
בדקו מה המצב ב תפריט הDomains שלכם.
אז מה עושים?
נתקו את החנות הלא פעילה ובצעו שוב את תהליך החיבור.
מופיעה הנחה בגובה המע"מ
טעיתי, טועים, טעינו:
בחשבונית מופיעה שורת מע"מ ושורת הנחה באותו סכום.
אז מה עושים?
קודם כל הסבר:
דבר זה נובע מההפרש בין הסכום הסופי שהתקבל בחישובים שלנו לבין הסכום הסופי שהתקבל משופיפיי, כשאנו מזהים פער כזה אנחנו משווים אותו על ידי הצגה של הנחה.
במקרה פה ספציפית, הפריטים שמופיעים בחשבונית הם תמיד לפני מע"מ, כך שאם מופיע 1 ש"ח בפריט הראשון המערכת שלנו קיבלה משופיפיי שפריט זה עולה 1 ש"ח לפני מע"מ למרות שאתם התכוונתם שהפריט יחושב כולל מע"מ.
נראה שלא הגדרתם בשופיפיי שהפריטים יחושבו אחרי מע"מ כך שמבחינתכם מופיע בשופיפיי 1 ש"ח וזה המחיר המלא ואצלנו במערכת הוא מתקבל לפני מע"מ לכן נוצרת ההנחה.
ניתן לתקן זאת כך:
היכנסו לכתובת החנות שלכם + /admin/settings/taxes
וסמנו לפי התמונה:
המסמכים לא יוצאים כמו שצריך בזיכויים והחזרות
טעיתי, טועים, טעינו:
זכויים והחזרות נכנסים כהכנסה ולא כהחזר.
אז מה עושים?
כנראה שאתם משתמשים בשופיפיי POS, לצערנו שופיפיי לא תומכים בכך בישראל.
ההתממשקות לשופיפיי במערכת הינה לחנויות בלבד.
חשבונית זיכוי יוצאת על כל החשבונית ולא עם פירוט הפריטים המוחזרים
טעיתי, טועים, טעינו:
חשבונית זיכוי המופקת אוטומטית משופיפיי לא מבטאת נכון את הפריטים שהוחזרו.
אז מה עושים?
האמת שאין מה לעשות. זה המידע שמגיע משופיפיי. החשבונית תצא בסכום המתאים אך במקרה של החזר חלקי, ייתכן שינוי בפריטים.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.