אמ'לק
לא משנה אם אילו פרטי חשבון הבנק שלכם או ברכה בחרוזים, תוכלו להגדיר הערה קבועה שתופיע על גבי כל המסמכים שלכם, כולם יחד או כל סוג בנפרד.
איך זה עוזר לי?
בכל סוג מסמך שאתם שולחים ללקוח אתם רוצים להעביר מסר אחר.
בחשבונית או בהצעת המחיר אתם מציינים באלגנטיות את פרטי החשבון להעברה או את תוקף ההצעה.
בקבלה לעומת זאת, אתם כבר נחמדים יותר ומברכים את הלקוח ב"תודה וניפגש בשמחות". אולי תשימו גם לינק לפייסבוק? לקבל איזו המלצה על הדרך?
כמה כיף זה שכל הטוב הזה נעשה באופן אוטומטי :)
אז איך עושים את זה?
ממש בקלות!
תוכלו להוסיף או לערוך הערה קבועה למסמך בתפריט "הגדרות"--> "הגדרות יצירת מסמך"-- "הערה קבועה עבור" --> בחירת המסמך הרצוי והזנת ההערה.
תוכלו לבחור הערה קבועה עבור כל סוגי המסמכים, אך במקרה זה היא "תדרוס" את שאר ההערות שהגדרתם למסמכים השונים, אז לשיקולכם :)
במידת הצורך ניתן כמובן לערוך את ההערה הקבועה בעת יצירת המסמך עצמו, ככה שהכל גמיש.
שימו לב:
1. כאשר משכפלים מסמך לסוג מסמך אחר - ההערה של המסמך המקורי תשוכפל גם היא (גם אם למסמך החדש יש הערה קבועה משלו).
2. כאשר סוגרים מסמך עם הערה קבועה עם מסמך עם הערה קבועה אחרת - ההערה שתופיע במסמך היא ההערה של המסמך אותו אתם יוצרים עכשיו.
3. כאשר סוגרים מסמך עם הערה קבועה במסמך ללא הערה קבועה - ההערה מהמסמך המקורי תועתק למסמך החדש.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.