צוות התמיכה שלנו עומד לשירותכם, ובמידת הצורך יכול להיכנס לחשבונכם על מנת לסייע לכם בהגדרות ובשאלות שונות.
במידה ואינכם מעוניינים בגישת צוות התמיכה הסירו את הסימון.
שימו לב כי ללא גישה לחשבונכם, יכולת הסיוע שלנו מוגבלת.
במידה וביקשתם לשייך את חשבונכם במערכת לרואה החשבון שלכם, כך שהוא יוכל להיכנס ולצפות בדוחות שלכם בכל עת, שימו לב כי הסרת הגישה תמנע גם ממנו אפשרות כניסה לחשבונכם. עדיין הוא יוכל לצפות בדוחות שלכם, אך לא יוכל להיכנס לחשבון עצמו.
איך מגיעים לדף זה? לחצו על "הגדרות"--> "ניהול ספרים והגדרות ייצוא".
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.