אמ׳לק
מבט מהיר על ממשק הניהול של מערכת הספקים.
איך זה עוזר לי?
תוכלו להכיר את הממשק, להבין מי נגד מי (או יותר נכון, מי בעד מי :) ), איך מקימים ספק, איך מעלים חשבוניות, ואיך רואים בסוף את התוצאות של כל הפעולות שלכם.
מוכנים?
אז איך עושים את זה?
נכנסים במערכת איזיקאונט לכפתור הניהול למעלה:
.. - הכירו את העמוד הראשי של מערכת ניהול הספקים:
אז מה יש לנו פה?
קישור לרישום
העתיקו את הלינק ושילחו אותו לספקים שלכם על מנת לפתוח את טופס ההרשמה כספק.
ניתן להשתמש בלינק במחשב או בסמארטפון.
שדה חיפוש
תוכלו לחפש ספק ברשימת הספקים לפי שם, מספר עוסק או כתובת אימייל.
רשימת ספקים
רשימת הספקים שהוקמו וכן רשימת ספקים בתהליך ההקמה (במידה והקמתם ספקים באמצעות קובץ אקסל).
ייצוא
ניתן לייצא את קובץ פרטי הספקים וכן קובץ המתאים להעלאת המנות לצורך הפקת החשבוניות.
הגדרות
לחיצה על הכפתור תפתח לכם חלון ובו הגדרות לחשבון שלכם:
1. תוכלו להגדיר כיצד ייראה הדואר האלקטרוני שיישלח לספקים שלכם לצורך הפקת המסמך. ניתן להוסיף שם הסבר במידת הצורך.
2. מספר הגדרות לגבי החשבוניות שיופקו על ידי הספקים: האם יוכלו לסרב להצעת הפקת המסמך (למשל במקרה בו ישנה אי בהירות לגבי הסכום), האם המסמך יופק אוטומטית על ידי הלקוח או שאתם תקבלו את אישורו ותפיקו עבורו.
כמו כן תוכלו להגדיר מזהה ייחודי נוסף (מלבד מספר זהות) אותו יצטרך הנהג למלא בטופס (למשל - מספר רשיון הנהיגה שלו).
אז יש לנו ספקים מעודכנים במערכת, מה עכשיו?
כעת תוכלו:
* לשלוח לספקים דרישה להפקת החשבונית
* לצפות בחשבוניות שהופקו עבורכם
*להדפיס ולהוריד את הדו"חות לצורך הנהלת חשבונות.
לחצו על התפריט הנפתח של ניהול הספקים:
רשימת מנות המסמכים
במסך זה ניתן להעלות מנה (קובץ המכיל את פרטי החשבוניות להפקה) ולצפות בפירוט כל המנות שהעלתם בעבר.
פירוט מלא תוכלו למצוא כאן.
דו"ח המסמכים
כל המסמכים שהופקו עבורכם על ידי הספקים - במקום אחד.
ניתן לבצע חיפוש לפי טווחי זמן ולייצא את המסמכים לצורך הנהלת חשבונות לאקסל ולרובץ CSV.
בהצלחה!
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.